2014 The Brand Finance Global 500 raporuna göre, üç yıldır üst üste küresel çapta “en değerli havayolu markası” seçildi.
İnsanları ve mekanları birbirine bağlayan Emirates, bu hafta yayımlanan 2014 The Brand Finance Global 500 raporuna göre, üç yıldır üst üste küresel çapta “en değerli havayolu markası” seçildi. Listede 234. sırada olan havayolu şirketi, aynı zamanda dört yıldır üst üste Orta Doğu'daki en değerli marka. Rapora göre; Emirates’in marka değeri 5,48 milyar dolar ile bu yıl 2013’e oranla yüzde 34'lük bir artış gösterdi
İnsanları ve mekanları birbirine bağlayan Emirates, bu hafta yayımlanan 2014 The Brand Finance Global 500 raporuna göre, üç yıldır üst üste küresel çapta “en değerli havayolu markası” seçildi. Listede 234. sırada olan havayolu şirketi, aynı zamanda dört yıldır üst üste Orta Doğu'daki en değerli marka. Rapora göre; Emirates’in marka değeri 5,48 milyar dolar ile bu yıl 2013’e oranla yüzde 34'lük bir artış gösterdi
0 yorum:
Yorum Gönder