Recent

Recent

TÜRSAB'ı Bitirmek yok etmek isteyen Akbaba ve Çakallar kimler?




'Emin CAKMAK' chairman@thtdc.org [tursapnet] tursapnet@yahoogroups.com returns.groups.yahoo.com üzerinden 
Description: https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif
Description: https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif
Kime: tursapnet
Description: https://mail.google.com/mail/u/0/images/cleardot.gif
 12.06.2014


Değerli Meslektaşlarım,

Dün İstanbul Kongre Merkezinde Düzenlenen İstanbul Medikal Turizm Fuarı vesilesi ile,Sağlık turizm Konferansının açılışına katıldık THTDC Sağlık turizm Konseyi YK üyelerimizle birlikte ve sunumları izledik,2.gün Programına göre bugünün son panelinde, Panelin Moderetörü ve Seyahat Acentelerinin Sağlık Turizmindeki Rolü konulu sunumu TÜRSAB YK üyesi Davut Günaydın yaptılar, sunumda verdiği istatistiki bilgilerde 2013 yılında ülkemize 300 bin Sağlık Turistinin geldiği ve bu sayı ilede 2.8 milyar dolar gelir elde edildiğini ifade ettiler. 

Sunum bittiğinde soru ve cevaba geçildiği kısımda, söz alarak, Bir katkı yapmak istediğimi ifade ettim. sunumunuzda vermiş olduğunuz sayı doğru ancak sadece Tıp turizmi sayısıdır, Sağlık turizmi ise tıp turizminin yanı sıra Termal-SPA Wellness ve 3.yaş Turizminide kapsadığını ve toplam 2013 sayılarımızın 657 bin Sağlık turisti geldiğini ve 4.6 milyar dolar gelir elde ettiğimizi hususunda katkı yaparak paneled bulunan yabancı misafirlerimizin ülkemiz Sağlık turizmi gelişmeleri ve sayıları hakkında toplam rakamlarıda bilmeleri faydalı olacaktır dedim.

Ancak birliğimizin mevcut yönetim kurulu bizi hep muhalif ve gereksiz konuşan ve yazan taraf olarak gördüğü ve ön yargısı olduğu için daha sözlerime başlar başlamaz ve sözlerimi tamamını dinlemeden YK üyesi Davut Günaydın Sayın Çakmak siz beni iyi dinlememişsiniz dinleseydiniz böyle birşey söylemenize gerek kalmazdı diyerek sözlerimi kesmeye çalışsada ben sözlerimi bitirdim ve meslenin doğru anlaşılmasını zor bela anlatı verdik. 

Bu arada TÜRSAB’ın Kurucu Üyesi Olduğu ve Birliğimiz Başkanın da YK üyesi olduğu DEIK  açılımının,TÜRSAB sunumunun 5 bölümünde DEİK (Dış Ekonomik İlişkiler İş Konseyi) Yazıyordu ve yanlış olduğunu salunun huzurda değil TÜRSAB Sağlık Komitesi eş Başkanı Ciğdem hanımın yanına giderek nezaket kuralları çerçevesinde kulağına eğilip DEİK açılımının yanlış olduğunu ve bir ara düzeltmelerini rica ettim, DEİK açılımı ise (Dış Ekonomik İlişkiler Kuruludur)

Panel Tamamlandıktan sonra tekrar soru cevaba geçilince soru sormak isterdim ama sormayacağım çünki biz ne dersek sizler muhalif gördüğünüz ve ön yargılı olduğunuz için bırakın soru sormaya, katkılarımıza bile müdahale ettiğiniz için soru sormayacağım dedim.

Bunun üzerine salonda bulunan yerli ve yabancı misafirlerin huzurunda Mikrofonla salona hiatben  Sayın YK üyemiz Davut Günaydın kainatta en sevilmeyen hayvanlar Çakkalar ve Akbabalardır, Türsabı Yıkmak, Yok etmek isteyen bu akbabalar ve çakkalarla güçümüzün yettiği kadar mücadele edeceğiz ve yıkmalarını yok etmelerini engelleyeceğiz dedi.

Elbette verilecek cevabım vardı ancak,uluslararsı bir konferansda yerli yabancı farklı sektörlerden misafirlerin bulunduğu ortamda Birliğimizin yıpranmaması ve yanlış anlaşılmalara mehal vermemek adına ve çok saygı duyduğum United Travel sahibesi Değerli Nurdan Ablamın olduğu ve 20 yakın meslektaşımızın bulunduğu bir ortamda bizim ne aile terbiyemize nede aldığımız eğitim ve kültürümüze bu kadar seviyesiz bir konuşmaya cevap vermek yakışmayacağı için cevap vermedim. 

Değerli Meslektaşlarım,

1 Aralık Seçim gunü olan Pazar günü sabahı saat 08:30 sıralarında hepinizin bu platformdan okuduğu bir hadise ceyran etti. Neydi bu, Değerli hanım meslektaşımız Sibel Eronç hanıma eski denetim kurulu başkanı ve bugün halen YK üyemiz olan sayın nebil Çelebi Sibel hanımın şahsına ağır hakaret etmesi sonucu bizler olaya müdahale ettik ve Hanım Meslektaşımızı koruyunca, Aynı YK üyemiz Sayın Davut Günaydın sen ne karışıyorsun yavşak deyince olaylar gerildi ve yine terbiyemizi takınarak tüm nezaket kuralları çerçevesinde kalıdık ve 10 dakika sonra gelip şahsımdan özür dilesede nafile artık söz ağızdan çıkmıştı.

Bu yaşanan hadiseyi gündeme bile bugüne kadar getirmedim, seçimin heycanına ve tapulu mallarını kaybedecekleri korkularına verdim. 

Ancak bu gün yaşanan bu olaydan sonra bu arkadaşlara OY larını vererek seçen meslektaşlarımızın nasıl kaliteli bir YK seçtiklerini ve Uluslararası konferanslarda ve Arenada TÜRSAB’I nasıl temsil ettiklerini bilmeleri gerektiğini düşündüğüm için bu olay son damla oldu ve sizlerle paylaşmak istedim. 

Halbuki Sayın Davut Günaydın dünyanın en nazik ve kibar kültürlü ve saygılı halkı olan Japonlara rehberlik yapmış ve japonyada yaşamış japon nezaket kültürü ile yoğrulmuş bir meslektaşım olarak bilirdim ve tanırdım ancak yanıldığımı bu iki olay ile anlamış oldum.

Bu gün yine Hac ve Umre acentelerimiz ile bira araya gelen yalovada 2 günlük kamp yapan Birlik YK Başkanı, konuşmasında diyorki az kalsın Tapulu Malımızın üstüne geçe kondu dikeceklerdi, ben 10 yıl daha buradayım biz elli fırın ekmek yiyerek geldik buralara bazıları 100 fırın ekmek yemesi daha lazım buralara gelmek için demiş.

Yani TÜRSAB’I bu arkadaşlarımız Tapulu Malları görüyor ve açıkcada ifade ediyorlar onun içinde tüm nezaket kurallarını ve terbiyelerini bir kenara bırakarak akkılarına geldiğini söylemekten çekinmiyorlar.

O nedenle bize ait olan TÜRSAB iştiraklerimiz ve şirketlerimizin tek sahibi kendileri olarak gördükleri için bilançolarını kendi şahsi şirketleri ticari sırları imişcesine saklıyorlar ve üyeleri ile paylaşmaktan imtina ediyorlar.

Genel kurulda getirin şirketlerimizin bilancusunu aklayalım sizleri dediğimizde,LTD şirket hesaplarının 30 Aralıkta kapandığını ifade eden Başkan 6 ay geçmesine rağmen neden açmadı bizlere diye sormak isterim huzurlarınızda.

Sebebi anlaşıldı çünki TÜRSAB ve iştirakleri ticari şirketler artık Başkan ve YK nun Tapulu Mallarıdır kendi ifadelerine göre.

Taktir ve yorumları siz değerli meslektaşlarıma bırakıyorum.

TÜRSAB’I bitirmek ve yok etmek isteyen Akbabalar ve Çakallar Kimler Acaba??

Ortada Akbabalar ve Çakallar varsa Leş nerede??

Halbuki Akbabalar ve Çakallar dünyanın en faydalı hayvanlarıdır çünki gereksiz ve zararlı leşleri temizlerler. 

Saygı ve Sevgilerimle,

Emin ÇAKMAK

TÜRSAB 22. Dönem Genel Başkan Adayı

Share on Google Plus

About Hürriyet Yaşayanlar

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder